Regulamin

Regulamin sklepu internetowego MustGo

Zasady zakupów

Ponieważ zakupy internetowe zgodnie z naszym prawem regulowane są szeregiem praw i obowiązków, które dotyczą zarówno mnie, jako sprzedającego, jak i Ciebie jako kupującego, proszę Cię o zapoznanie się z tym regulaminem. Wszyscy będziemy spać spokojniej mając wiedzę co możemy i do czego mamy prawo.

Kto jest właścicielem sklepu MustGo

Właścicielem i zarazem jedyną prowadzącą sklep MustGo, który dostępny jest pod adresem www.mustgo.pl jest:

Katarzyna Wojtkiewicz
ul. Reymonta 3/2
45-065 Opole , Polska
e-mail: napisz@mustgo.pl, tel.: 881 361 126

z kontem bankowym o numerze:

mBank
88 1140 2004 0000 3602 6231 7525

Składanie zamówień

Aby dokonać zakupu należy skorzystać z koszyka sklepowego, czyli podczas przeglądania produktów wcisnąć przycisk „dodaj do koszyka”, a następnie realizować zamówienie zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
W razie jakichkolwiek problemów, po prostu do mnie napisz@mustgo.pl
Wszystkie dane znajdują sie w zakładce Kontakt.

Oplata za zamówienie

Zapłacić można przelewem na konto:
mBank
88 1140 2004 0000 3602 6231 7525

Reszta danych j.w.

Katarzyna Wojtkiewicz
ul. Reymonta 3/2
45-065 Opole , Polska

lub skorzystać można z szybkich przelewów Autopay

Bardzo proszę o dokonanie opłaty za zamówione produkty w ciągu 7 dni od daty ich zakupu. Po tym terminie, jesli wpłata nie zostanie zaksięgowana, będę kontaktować się telefonicznie lub mailowo, by wyjaśnić sytuację.

Koszty wysyłki i czas dostawy

Poczta Polska – 13 zł
paczkomat – 11 zł

Poczta Polska – przesyłka polecona priorytetowa, rejestrowana – 21,50 zł

Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek na terenie Polski, są zryczałtowane i nie zależą od ilości zakupionych produktów oraz wagi zamówienia.

Wszystkie zamówienia, jeśli przy danym przedmiocie nie ma innej informacji, są wysyłane w ciągu 1- 3 dni od zaksięgowania wpłaty.
Czas dostawy:
Pocza Polska deklaruje doręczenie przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania.

Przy wysyłce Paczkomatem InPost, to 1-2 dni robocze.

Dokument potwierdzający sprzedaż

Ponieważ na dzień dzisiejszy prowadzę działalność nierejestrowaną, nie mam obowiązku wystawiania faktur.

Zwroty i reklamacje


Zgodnie z obowiązującym prawem, możesz bez podania przyczyny odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej przez odległość w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wystarczy, że poinformujesz mnie o swojej decyzji poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, mailem lub wydrukowanego na papierze, i zwrócisz zakupiony produkt. Niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, zwrócę Ci bez najmniejszych uwag i pytań, wszystkie poniesione przez Ciebie koszty, łącznie z kosztem dostarczenia przedmiotu ze sklepu do Ciebie. Poniesiesz jedynie koszt odesłania przedmiotu do sklepu, zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej (ok. 15 zł). Zwrot należności otrzymasz na to konto, z którego dokonywałaś płatności.

Pobierz wzór odstąpienia od umowy >>> KLIKNIJ BY PRZEJŚĆ DO WZORU <<<

We wszelkich sprawach, które nie są opisane w tym regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego w Polsce prawa. Jeśli między postanowieniami regulaminu a przepisami prawa zachodzi jakaś sprzeczność, to przepisy prawa mają bezwzględne pierwszeństwo.

Dziękuję za zapoznanie się z regulaminem.

Kasia Wojtkiewicz

Koszyk