Regulamin sklepu internetowego MustGo
Zasady zakupów
Ponieważ zakupy internetowe zgodnie z naszym prawem regulowane są szeregiem praw i obowiązków, które dotyczą zarówno mnie, jako sprzedającego, jak i Ciebie jako kupującego, proszę Cię o zapoznanie się z tym regulaminem. Wszyscy będziemy spać spokojniej mając wiedzę co możemy i do czego mamy prawo.
Kto jest właścicielem sklepu MustGo
Właścicielem i zarazem jedyną prowadzącą sklep MustGo, który dostępny jest pod adresem www.mustgo.pl jest:
Katarzyna Wojtkiewicz
ul. Reymonta 3/2
45-065 Opole , Polska
e-mail: napisz@mustgo.pl, tel.: 881 361 126
z kontem bankowym o numerze:
mBank
88 1140 2004 0000 3602 6231 7525
Składanie zamówień
Aby dokonać zakupu należy skorzystać z koszyka sklepowego, czyli podczas przeglądania produktów wcisnąć przycisk „dodaj do koszyka”, a następnie realizować zamówienie zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
W razie jakichkolwiek problemów, po prostu do mnie napisz@mustgo.pl
Wszystkie dane znajdują sie w zakładce Kontakt.
Oplata za zamówienie
Zapłacić można przelewem na konto:
mBank
88 1140 2004 0000 3602 6231 7525
Reszta danych j.w.
Katarzyna Wojtkiewicz
ul. Reymonta 3/2
45-065 Opole , Polska
lub skorzystać można z szybkich przelewów Blue Media (bluemedia.pl)
Bardzo proszę o dokonanie opłaty za zamówione produkty w ciągu 7 dni od daty ich zakupu. Po tym terminie, jesli wpłata nie zostanie zaksięgowana, będę kontaktować się telefonicznie lub mailowo, by wyjaśnić sytuację.
Koszty wysyłki i czas dostawy
Poczta Polska – 9,50 zł
paczkomat – 9,50 zł
Poczta Polska – przesyłka polecona priorytetowa, rejestrowana – 21,50 zł
Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek na terenie Polski, są zryczałtowane i nie zależą od ilości zakupionych produktów oraz wagi zamówienia.
Wszystkie zamówienia, jeśli przy danym przedmiocie nie ma innej informacji, są wysyłane w ciągu 1- 3 dni od zaksięgowania wpłaty.
Czas dostawy:
Pocza Polska deklaruje doręczenie przesyłek w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania.
Przy wysyłce Paczkomatem InPost, to 1-2 dni robocze.
Dokument potwierdzający sprzedaż
Ponieważ na dzień dzisiejszy prowadzę działalność nierejestrowaną, nie mam obowiązku wystawiania faktur.
Jeśli jednak potrzebujesz takiego dokumentu, możesz podczas zakupów zgłosić takie zapotrzebowanie, a oczywiście taką fakturę wystawię.
Możesz taką prośbę wysłać do 3 miesięcy od końca miesiąca, w którym otrzymałeś towar.
Najlepiej, jeśli taką informację wyślesz mailem na adres napisz@mustgo.pl
przesyłając jednocześnie dane do faktury, czyli:
Imię i nazwisko /lub/i/ nazwa
Dokładny adres
(Dane te wykorzystam jedynie do wypisania dokumentu)
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z obowiązującym prawem, możesz bez podania przyczyny odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej przez odległość w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wystarczy, że poinformujesz mnie o swojej decyzji poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, mailem lub wydrukowanego na papierze, i zwrócisz zakupiony produkt. Niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, zwrócę Ci bez najmniejszych uwag i pytań, wszystkie poniesione przez Ciebie koszty, łącznie z kosztem dostarczenia przedmiotu ze sklepu do Ciebie. Poniesiesz jedynie koszt odesłania przedmiotu do sklepu, zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej (ok. 15 zł). Zwrot należności otrzymasz na to konto, z którego dokonywałaś płatności.
Pobierz wzór odstąpienia od umowy >>> KLIKNIJ BY PRZEJŚĆ DO WZORU <<<
We wszelkich sprawach, które nie są opisane w tym regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego w Polsce prawa. Jeśli między postanowieniami regulaminu a przepisami prawa zachodzi jakaś sprzeczność, to przepisy prawa mają bezwzględne pierwszeństwo.
Dziękuję za zapoznanie się z regulaminem.
Kasia Wojtkiewicz